woensdag 7 oktober 2009

Twijfels

Een hele tijd geleden nagedacht over comfort. Hardtail of softail? Wil er uiteindelijk toch veel mee rijden. Misschien moet er ook iemand achterop kunnen. In de voorbereiding naar eventuele keuzes spelen er veel van dit soort twijfels, maar uiteindelijk een keuze gemaakt. Gaan voor wat je mooi vind zonder compromis. Het moet een hardtail worden en het zitje zien we later wel.

Met een vriend naar zijn project gaan kijken en aan de man die hem bouwt mijn wensen laten zien. Eerste wat hij zegt is dat de zithouding wel erg naar voren en dus oncomfortabel is. Om dat op te lossen moet er een ander stuur op. Vind dat toch een behoorlijke aanpassing aan het uiterlijk. Begin meteen te twijfelen. De bouwer is zonder twijfel iemand die er jarenlang verstand van heeft. Als hij zegt dat dat onprettig is geloof ik hem meteen, maar is de keuze voor het frame dan nog wel de goede. Moet ik dan maar van een ander model uitgaan. Gelukkig heb ik ook een aantal dingen bij de man in zijn werkplaats gezien die keuzes makkelijker maken. Prachtig uitlaatsysteem bijvoorbeeld. Dacht dat ik zeker was van mijn zaak, maar ik zal toch nog eens goed over mijn keuzes moeten nadenken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten