woensdag 30 september 2009

Het begint meteen met een domper.

Ik heb een tijd geleden gemaild met Zero over een aantal onderdelen. Ik heb het dan voornamelijk over het zoeken naar onderdelen die in de details de motor mooier moeten maken. Ik ben nog niet bezig met een frame, wielen of een blok. Bij Zero heb ik gevraagd naar hun uitlaat, switches, montage mogelijkheden voor de koplamp en de spiegels. Kreeg netjes antwoord en een prijslijst van dingen die niet op hun site staan. Wilde eigenlijk bestellen, maar besloot nog even te wachten om te checken wat ik van hun allemaal nodig had. Ondertussen zag ik op internet mooie forward controls bij Biltwell. Zij blijken Nederlandse leveranciers te hebben dus maar een mail gestuurd naar Paul’s Boutique. Krijg snel een mail terug en wat blijkt, Paul is in de USA en heeft deze week een ontmoeting met de jongens van Biltwell. Hij communiceert alvast over de door mij gewilde onderdelen en zij laten weten de forward controls niet meer te maken. 
Ze hebben nog een paar liggen, maar niet de door mij gewilde zwarte. Zou ik de polished versie eventueel zwart kunnen maken? Dit is meteen een tegenvaller.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten