maandag 28 september 2009

Introductie

Altijd al motor willen rijden, maar om de één of andere reden is het er nooit van gekomen. Afgelopen voorjaar dan maar het besluit genomen om mijn rijbewijs te gaan halen. Door deze stap komen ook de kriebels om een motor aan te schaffen. Volg al een aantal jaar de ‘Biker Build-off’ programma’s van Discovery, dus ben er wel achter dat er uiteindelijk maar één echte motor bestaat. Het programma is ook ideaal om erachter te komen wat je nu echt mooi vindt. Exile, The Detroit Brothers en Zero engineering zijn voor mij de mooiste, waarbij uiteindelijk een motor van Zero overblijft als het voorbeeld van wat ik wil gaan bouwen. Ik heb me de laatste maanden verdiept in onderdelen, door verschillende catalogussen en internet sites te bezoeken. Ik heb bij verschillende merken onderdelen gezien waarvan ik een lijst heb gemaakt en die ik de komende tijd probeer aan te schaffen. Geen idee hoe lang dit project zal duren, maar door de financiële positie zal het wel een tijd duren. Ik zal op dit blog gaan bijhouden hoe dit verder verloopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten