vrijdag 14 mei 2010

Zero imiteren

Ik zie steeds meer de naam Zero opduiken. Ben zelf ook een liefhebber van hun motoren, maar hier schuilt ook een gevaar. Mijn motor wordt een imitatie van hun motoren. Aangezien het er niet in zit om gewoon een Zero-bike te kopen, moet het nagebouwd worden. Het gevaar is dat je niet zomaar diezelfde sfeer te pakken krijgt. Ik zie steeds meer motoren waar je aan kan zien dat ze dat ook proberen. Laatst in een Bigtwin zag ik zelfs twee bouwers die Zero als voorbeeld hebben. Toch vond ik beide motoren niet die sfeer hebben waarna ik op zoek ben. Als je iets probeert te imiteren is het altijd mogelijk om iets te doen waardoor je die sfeer verprutst. Dan wordt het allemaal net niet. Het is dus zaak om een mix te vinden tussen die sfeer van je voorbeeld, maar ook je eigen dingen. Hopen maar dat dat goed gaat. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten