maandag 9 november 2009

Geen prijs voor Roger's project

De toch opmerkelijke motor van Roger is op de Bigtwin Bikeshow niet in de prijzen gevallen. Toch is deze motor uniek en het vermelden waard. Vooral het blok met zijn verschillende cylinders, koppen en de unieke uitlaat, maken deze motor toch wel heel apart. Ik vind hem erg mooi, vanwege zijn ‘less is more’ uitvoering, maar jury’s houden tegenwoordig toch meer van een hoop poe-ha op een motor. Ook veel kermis kleuren helpt om een prijs te halen, maar gaat het niet om de techniek van een motor. Ik wil trouwens niet zeurderig overkomen en al helemaal niet jury’s afvallen die er waarschijnlijk meer van weten dan ik. Het is een kwestie van smaak en daar valt niet over te twisten. Ik vind deze motor erg mooi en uniek en je kunt er gewoon mee rijden. Ik denk overigens dat hij nu te koop is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten